Medical Card Keluarga – Sambutan Amat Baik

Saya amat berterima kasih dan gembira dengan sambutan medical card keluarga sejak laman baru ini di wordpress. Dalam tempoh yang pendek sahaja berbelas polisi medical card family telah diambil oleh client client baru. Amat memberangsangkan juga jumlah email yang saya dapat dari para pembaca mengenai kad medical keluarga ini.

Saya yakin ramai yang memerlukan medical card keluarga kerana harganya yang berpatutan. Bukan setiap keluarga mampu untuk membeli plan medical individu. Minggu lepas, saya bertemu seseorang yang kini telah menjadi client saya. Dia memberitahu saya dia sebenarnya telah mendapat proposal medical plan dari seorang agen dari insuran lain untuk 3 orang anaknya berserta isterinya. Walaupun dia bercadang untuk ambil plan yang kecil dgn medical card, kos setiap polisi aje telah menjangkau RM80 ringgit . Lima orang dah kena bayar RM400. Bila beliau tahu mengenai medical card family AIA yang offer satu keluarga untuk RM1532, dia terus sign.

Saya pun telah update laman baru ini selalu. Masih ada kerja lagi untuk upgrade laman ini, tapi nanti dahulu. Appointment mesti dilayan dahulu, lepas itu saya minta client sendiri tulis testimaonial jika ada masa dilaman ini. Nak berikan client free of space untuk berikan pendapat mereka mengenai servis saya.

Apa pun, saya berterima kasih pada yang bertanya, ribuan terima kasih pada yang menyertai plan medical dengan saya dan jutaan terima kasih kerana perihatin dengan keperluan keluarga anda….

10 Responses to Medical Card Keluarga – Sambutan Amat Baik

  1. idzuan says:

    Assalam tuan,

    saya idzuan mahu tahu tentang pakej merangkumi insuran n medical card.

    saya = 29 thn
    isteri = 31 thn
    anak 1 = 3 thn
    anak 2 = 1 thn

  2. sepollah says:

    Boleh berikan saya proposal medical card

    suami-28 thn (12/5/1983)
    istri-30 thn (6/4/1981)
    anak 1-3thn (21/1/2009)
    anak 2-5bulan (4/6/2011)

    bagaimana pula jika sy cuma nak amik med card utk wife and anak2 shja?thanks

  3. Rasidah Mohamad says:

    Assalamualaikum,
    Memohon proposal untuk Insuran & medikal kad bagi keluarga
    saya=52 thn
    suami=48
    anak 1=18 thn
    anak 2=14 thn
    anak 3=12 thn

  4. Abu Bakar says:

    Asssalamualaikum,

    Saya berumur 32, ingin membeli isuran & medikal kad bagi keluarga. Saya berminat untuk bayaran yang rendah tetapi boleh cover satu famili. Lebih kepada pelan kesihatan.Boleh beri saya quotation untuk:-

    saya=32 thn
    isteri=31
    anak 1=5 thn
    anak 2=2 thn
    anak 3=4 bln.

    Sekian, terima kasih

  5. suhana fuad says:

    a’kum.. saya dan suami berumur 30 thn. ade 2 anak. masing2 berumur 3 dan 2 thn. saya berminat untuk dptkan proposal family medical card. tq.

  6. noor asidah says:

    just curious to know, how much we will spend to cover up the whole family members, dad, mum and 4 kids?

  7. Che Noorma Abbas says:

    Saya Puan Noorma, ibu tunggal 46 tahun. mempunyai 3 orang anak. Sulung, 24 thn, kedua, 21 thn, ketiga 19. Saya tidak pernah masuk hospital dan tidak mempunyai sebarang penyakit setakat ini. Saya berminat untuk dapatkan medical card keluarga. Mohon hantar proposal untuk saya dan anak-anak saya. terima kasih.

    • Prem says:

      Dear Sir,
      I’m interesting to purchase family medical card,kindly quote follow to below age:
      Wife= 33
      Daugther = 15 & 11
      Son = 6

      Kindly send as soon as possible.

Leave a Reply

